2005
Life Care Corp. az els olyan romn BIO vllalat, amely 2005-ben hazai szinten kozmetikai termkeket, mos- s tiszttszereket s tpllk kiegsztket forgalmaz, amelyek mind nemzekzileg elismert termkmrkk. A vllalat alap tletei mr a kezdetektl fogva: az egszsges let tmogatsa, msokkal szembeni felelssg s a termszet vsa.
2006
Life Care a legnagyobb s a nagyra rtkelt BIO gyrtk termkeit kezdi el kizrlagos mdon forgalmazni. A hossz tv partnereik kztt megemltjk a nmetorszgi Logocos vllalatot, a vilg elso szm BIO kozmetikumok gyrtjt, Logona s Fitne al - mrkkkal (BDIH minsts termkek), vagy az Alma Win vllalatot, eurpai BIO mos- s tiszttszerek vezeto gyrtjt ( ECOCERT minsts termkek).
A vllalat ebben az vben osztja ki az els djakat az aktv rszvtelrt a BIO koncepci promo - vlsban: autk, utazsok, stb.
2007
2007-ben Life Care a sajt termk-mrkinak kutatsra s ltrehozsra fektet be, tapasztalt nagy nemzetkzi vllalatok termkei szerint, helyi ignyeknek megfelelen. gy szletett meg a Life Care 4 sikeres mrkja:
o Kruter – terpis kozmetikumok biolgiailag ellenrztt sszetevkkel
o BIOhaus – ko mos- s tiszttszerek
o Life Impulse – szerves tpllk-kiegsztk
o LifeGlam – modern kiegsztk a testnek s a frdszobba.
2008
A Life Care trtnetnek legsikeresebb ve. A vllalat megkapta a hazai sajt egyhang elismerst, miszerint “a BIO neve Romniban”, ves forgalma meghaladta a 10 milli eurt s egy j szkhelyre kltztt, Eu szabvnynak megfelelen felszerelt telephelyre.
Ebben az vben jellte ki a Life Care az elso BIO nagykveteit, akik 6 hnapon keresztl a Life Care katalgus arcai lesznek s a Life Care elveket tmogatjk: egszsg, szpsg, jutalom. Az elsok, akik elfogadjk a BIO kihvst: Catalin Botezatu divattervez s a TV sztr Mihaela Radulescu.
2009
2009 tavaszn a Life Care vllalat bevezeti az els BIO parfmket a romn piacra, az Acorell termkekeket, amik egy abszolt premiernek szmtanak hazai szinten. Ezt kt j sajt mrka fejlesztse kvette: BIOstyle- terpis zoknik s Ganoderma Coffee for Life- BIO kv.
Az v msodik felbe Life Care felavatja az j szkhelyet (Strategy Headquarter) Frankfurtban a Kastor&Pollux Center-ben, a vros legfontosabb irodahzban.
A 2009-es v a szenvedly s a teljestmny jele alatt ll. A hromszoros olimpiai bajnok, Simona Amanar Tabara s a Tv sztr Virgil Iantu csatlakoznak a Life Care ltal kezdemnyezett BIO kzssghez, ennek minden tevkenysgt tmogatva.
Az v vgn a vllalat elkezdi meghdtani a szomszdos eurpai piacokat, elsnek Magyarorszg piact veszik szemgyre.
A vllalat 4 ve tartja a BIO piac vezet pozcijt, krlbell 75% rszesedssel a piacon s 45.000-nl tbb hu partnerrel-vsrlval. A termk-portfli krlbell 1000 egszsges termket tartalmaz az egsz csald rszre, portfli, amely minden j katalgus megjelensvel egyre csak bvl.
Az venknti ltvnyos nvekeds, gy az ves forgalmat, mint a munkavllalk szmt tekintve, els sorban a termkek minsgnek s a nyjtott szolgltatsnak ksznhet, de a kzelsgnek is, amit minden gyfllel szemben tanstunk, a vllalat az indok sorn szmtalan oktat s tjkoztat jelleg tevkenysgekben vett rszt, amik tkrztk a BIO termkek hasznlatnak fontossgt.
|