Új Regisztrációs feltételek.
Elonyök és regisztráció
-
1. Melyek az elonyei egy Life Care Partnernek?
Egy Life Care Partner legnagyobb elonye az a lehetoség, hogy 100%-ban BIO termékeket fogyasszon, amelyek karban tartják az egészséget és a szépséget, természetes módon. Ráadásul a Life Care Partner-minosítés lehetoséget kínál arra, hogy állandó 20% kedvezménnyel vegye igénybe a Life Care termékeket a katalógusban szereplo árakhoz képest.
Mindegyik Life Care Partner kifejleszthet egy családi vállalkozást, ami megnöveli a család bevételeit és amit egyedül irányíthat, saját programjának megfeleloen. Az aktív Life Care Partnerek átlagos havi jövedelme 200 euró, de elérheto akár 5.000 euró feletti összegek is havonta! Az összeg a kialakított csapat tevékenységétol és az elért képesítési szinttol függ.
-
2. Hogy lehetek Life Care Partner?
A Life Care Partner-minosítés akkor nyerheto el, amikor az ,ezt a státuszt kéro személyt már egy hiteles Life Care Partner regisztrál. A regisztráló Partner utólag is felelos az új Partner kezdeményezésérol a Life care vállalkozásban. Szponzor hiányában “szponzor nélkül” is lehet regisztrálni, ezt követoen a Life Care egy sikeres Igazgatóhoz irányítja a jelentkezot, aki segít a etvékenységben, amit a Life Care elvár tole (hálózat építés, kiemelt vendég vagy csak fogyasztó).
-
3. Mi az eljárás a beiratkozáshoz és egy Life Care kód igényléshez?
A regisztrációhoz szükséges urlap kitöltése után (amit majd faxon kell elküldeni a 06.212.001.222 számra) hívni kell a telefonos ügyfélszolgálatot (06.212.001.222)ahhoz, hogy megkaphasd a Partner kódodat és esetleg leadd az elso rendelésed. Ha a kérés online történt, egy autómatikus válasz fog érkezni e-mailben, amint egy Life Care operátor feldolgozza az Ön adatait. Az online regisztrációt követoen, egy ideiglenes kódot használva, rögtön le lehet adni az elso rendelést, az ideiglenes kód CSAK erre az elso redelésre érvényes.
-
4. Maradhatok csak vásárló, anélkül ,hogy saját Life Care vállalkozást indítsak?
A 20% kedvezmény 12 hónapig érvényes bármilyen termékre a Life Care katalógusból, havi vásárlási kvóta megszabása nélkül.
-
5. Milyen anyagi vonzattal jár egy Life Care vállalkozás indítása?
Regisztrálást követoen legfeljebb 30 nap alatt egy minimális rendelést kell leadni, legalább 50euró értékben. Az elso rendeléskor a Vállalat ingyen biztosítja a termék Katalógust és a Life Care Partner Útmutatót.
-
6. Alá kell írnom egy együttmuködési megállapodást ahhoz, hogy Life Care partner legyek?
Nem kötelezo együttmuködési szerzodés aláírása. Csak ki kell tölteni saját adatokkal a regisztrációs Kérelmet, közvetlen a www.life-care.com/hu oldalon vagy a kinyomtatott és kitöltött kérelemet elküldheti faxon keresztül. Csak akkor kell együttmuködési megállapodást aláírni, amikor a Life Care vállalkozás hasznot termel, a hálozat kiépítését követoen, és ezt a hasznot szeretnék felvenni a vállalattól.
-
7. Mik azok a a tulajdonságok, amik megkülömböztetik a Life Care-t más network marketing típusú vállalkozásoktól?
Az egyik legfontosabb megkülömbözteto kritérium, más network marketing típusú vállalkozásokkal szembern, minden bizonnyal a termékek minosége, amelyek fontos, nemzetközileg akkreditált szervezetek által bizonyított szerves termékek: BDIH, ECOCERT, USDA, stb. Praktikus árak, a Client Service kifogástalan szolgáltatás és a teljesítményt boségesen jutalmazó rendszer (autók és luxus utazások) elegendo okot ad arra, hogy a Life Care legyen az elso választás a network marketingben. Ráadásul a nagy Life Care családba való belépés semmi kötelezettséggel nem jár és már az elejétol kezdve nyereséges. Az anyagi hasznon túlmenoen, lehetoséget ad különleges emberekkel való találkozásra, akik megosztanak egy egészséges, kiegyensúlyozott életvitelt, harmóniában a természettel.
Termékek/áruk
-
1. Hány féle fogyasztási cikk található a Life Care termék portfólióban?
A Life Care Portfólió több, mint 800 terméket tartalmaz, BIO és természetes termékeket, világhíru márkákat, mint a: Logona, Fitne, Solingen, Acorelle vagy Vivadeau, de saját termék-márkákat is, amik a legjobb szakértok tapasztalatai szerint és a román piac követelményei szerint készültek. Jelenleg a vállalat 6 saját márkát értékesít: Krauter, Life Impulse, BIOhaus, Life Glam, BIOstyle és Ganoderma for Life, számuk minden egyes új katalógussal noni fog. A Life Care termékek négy nagy kategóriába csoportosulnak: mosó- és tisztítószerek, étrend kiegészítok, kozmetikumok és kiegészítok.
-
2. Honnan származnak a Life Care termékek?
A Life Care vállalat kizárólagos rendszerben forgalmazza a világ legfontosabb BIO gyártók termékeit, olyan márkákat, mint a Logona, Fitne vagy Acorelle. A Life Care termékek, akár a saját, akár a híres gyártóké olyan országokbók származnak, mint: Amerikai Egyesült Államok, Németország, Franciaország vagy Olaszország.
-
3. Van egy minimális rendelési értéke egy partner rendelésnek?
A minimális rendelési érték a Life Care partnereknek 130 lej. Minden rendelésnél egy 3,99 lej értéku kezelési költséget számolunk fel. Nincs csomagolási vagy szállítási költség, csak abban az esetben, ha a rendelés bruttó súlya meghaladja a 10kg-t. Ha meghaladja ezt a súlyt, 1lej/kg költséget számolunk fel minden egyes többelt kg-ra.
-
4. Milyen Life Care termék-kedvezményben részesülök, ha Partner vagyok?
Mindegyik Life Care partner egy állandó 20-30% kedvezményben részesül, a katalógusban feltüntetett árakhoz képest.
-
5. Mit jelent a “Bónusz termékek” rendelés?
A Life Care partnernek lehetosége van arra, hogy a rendelés végösszegébol levonja az aktuális hónapban összegyujtött bónuszok értékét, viszont ez nem haladhatja meg a rendelés végösszegének 50%-át.
Life Care Partner jutalmak
-
1. Mit jelent a ÉP?
Mindegyik Life Care termékhez Vállalat Érték Pontok (ÉP) tartoznak. Ezek a pontok összegyulnek (Saját ÉP + csoport ÉP) és ezáltal ,a hónap végi bónusz rendszer szerinti százalékos bónusz szintre kvalifikálod magad. Minden egyes partner csapatának forgalma adja meg a havi végso Bónuszt. Bónusz szimuláció érdekében vegye fel a kapcsolatot a saját Tanácsadójával, majd töltse ki a Life Care Beszélgetés utolsó oldalát.
-
2. Mit jelentenek a Százalék Pontok?
Egy 25 ÉP értéku havi rendelésért és egy új közvetlen partner toborzásáért 100 Százalék Pontot (SZP) kapsz. Ezek a Vállalat Érték Pontokkal (ÉP) összeadódnak és segítenek egy könyebb magasabb szintre való jutásra.
Pálda: egy 4%-os bónusz helyett a ÉP értékébol, a Százalék Pontok miatt ( amik úgyanúgy gyulnek, mint a ÉP) 12% -ot kapnak a ÉP értékébol..
Ajánlatos, hogy egy csapatban 20% állandó aktív partner legyen, akiknek 100 SZP (Százalék Pont) legyen. A SZP-ok értéke csak 0 vagy 100 lehet. 50 VÉP-ért és 2 személy toborzásáért nem kapható 200 SZP.
-
3. Hogyan rendelhetek online?
Online rendelés a www.life-care.com/hu oldalon való bejelentkezés után lehetséges. A Felhasználónév (Life Care kód) és Jelszó ( a személyazonosító utolsó 6 száma, vagy egy másik választott jelszó) elfogadása után megnyílik az aktuális Life Care katalógus. Ha egy bizonyos oldalról szeretnének egy terméket, az oldalra kattintva megjelenik az oldalon lévo összes kód. Kiválasztják a kívánt mennyiséget mindegyik kódból és hozzáadják a kosárhoz. A limitált termékekre 10-re csökkentjük a maximálisan megrendelheto darabszámot. Hasonlóan kell eljárni a következo oldalakkal is. A katalógus bezárása után a vásárlói kosárra terelodik a figyelem, ahol még változtathatnak a mennyiségeken és a kiválasztott kódokon. A rendelés utolsó fázisában ki kell tölteni a címet, kiválasztani a szállítási módot, a minosített promóciókat és utána a “Rendelés végrehajtása” opciót kell választani. A rendelést megerosíto e-mail fog érkezni autómatikusan az elektrónikus postaládába. A saját online rendelések státusza bármikor megtekintheto.
-
4. Mennyi a szállítási ido a Life Care Partnerek számára?
A megrendelt Life Care termékcsomagok legfeljebb 72-96 óra alatt érnek a címzetthez, a rendelést követoen. Kivételes esetekben ez az ido 96 órára is kiterjedhet. Csak a munkanapokat veszzük figyelembe.
-
5. Mennyibe kerül a Life Care termékek szállítási költsége a Life Care Partenerek számára?
Azokra a rendelésekre, amelyek súlya nem haladja meg a 10kg-ot, azokra nem számolunk fel szállítási költséget. Minden plusz kg-ért 1lejt számolunk fel.
-
6. Hogyan láthatom azt a partner csoportot, amelynek tagja vagyok?
Néhány kritérium teljesítés után (a minimum 4%-os képesítés, minimum 25 ÉP értéku személyes rendelés és minimum 5 közvetlen regisztráció) a partner beléphet a saját Life Care fiókjába (ugyanazzal a Felhasználónévvel és Jelszóval), hogy letöltse az aktivitási jelentését és az LCC BIA programot, amivel megnyithatja ezt a mappát. A mappa minden éjjel változik, az elozo napi rendelésektol függoen. A jelentésben szereplo információk megértéséhez egy Start Up szemináriumon való részvétel szükséges, vagy a saját Gyémánt/Igazgatóval való konzultáció. A jelentés csak külön kérésre frissítheto, az office.hu@life-care.com címen keresztül.
-
7. Le kell mondjak a jelenlegi munkámról ahhoz, hogy egy aktív partner legyek és hogy eredményeim legyenek?
Mindegyik Life Care partner úgy alakítja a vállalati aktivitását, ahogyan azt saját maga szeretné, és a követett teljesítmények alapján. A Life Care vállalkozáshoz kötött aktivitások, mint a megbeszélt idopontok, rendelések leadása és más eszközök mind rugalmasak, így nem szükséges felmondani a munkahelyen.
-
8. Mi a szerepe a Partnernek a Life Care vállalkozáson belül?
A Life Care Partner elso sorban fogyasztója az egészséges, BIO termékeknek, aki megosztja tudását a közösséggel, aminek része, így kialakítva egy saját hálózatát. Nagyon fontos, hogy o ne legyen viszonteladó.
-
9. Melyek az üzletfejlesztési távlatok?
A Life Care vállakozás folyamatosan bovul, úgy a partnerek számát, mint a leadott rendelések értékét tekintve. Mi több, Life Care tovább megy az országhatárokon, elso szakaszban Magyarországon és a szomszédos országokban terjeszkedik, majd késobb Európa-szerte.
Egyéb információk
-
1. A Life Care Partnerek a Vállalat munkatársai?
A Life Care Partnerek függetlenül tevékenykednek, nem munkatársai/dolgozói a Life Care vállalatnak.
-
2. Ki az én tanácsadóm (szponzorom) és mit kell mindegyikünknek tennie?
Egy Partner akkor lesz Támogató (szponzor), amikor a Beszélgetés ( fontos része egy új Life Care partner toborzásában) keretén belül bemutatja a Life Care üzleti lehetoséget az érdeklodo személyeknek. A szponzornak folyamatosan, 90 napon keresztül kell figyelemmel követnie az új partner tevékenységét, hogy segítsen megtenni az elso lépéseket a tevékenységben, beleértve az ismerosök ismertetését az üzleti lehetoségrol. A szponzor állandó tanácsadója marad a kezdeményezett partner vállakozásának Ha a szponzor nem egy aktív személy (nem vesz részt/nem szervez megbeszéléseket, nem fogyaszt havonta, nem no a képesítése) jelenteni kell a hálózat Igazagtójának/Gyémántnak és ennek segítségével egy helyettesítot kell keresni, egy aktív Szponzor személyében.
Bónusz rendszert a linkre klikkelve nézheted meg!
http://legacy.life-care.com/bio-lehetoseget/munka-rendszer/bonusz-rendszer.html
Üdvözölünk új belépőként, itt minden fontos információt megtalálsz.
http://legacy.life-care.com/bio-lehetoseget/udvozoljuk.html
Bővítsd tudásodat a linkre klikkelve
http://www.life-care.com/Interfaces/Content/Default.aspx?tagID=27&entityID=18257
|