
2005
Life Care Corp. az első olyan román BIO vállalat, amely 2005-ben hazai szinten kozmetikai termékeket, mosó- és tisztítószereket és táplálék kiegészítőket forgalmaz, amelyek mind nemzeközileg elismert termékmárkák. A vállalat alap ötletei már a kezdetektől fogva: az egészséges élet támogatása, másokkal szembeni felelősség és a természet óvása.
2006
Life Care a legnagyobb és a nagyra értékelt BIO gyártók termékeit kezdi el kizárólagos módon forgalmazni. A hosszú távú partnereik között megemlítjük a németországi Logocos vállalatot, a világ elso számú BIO kozmetikumok gyártóját, Logona és Fitne al - márkákkal (BDIH minősítésű termékek), vagy az Alma Win vállalatot, európai BIO mosó- és tisztítószerek vezeto gyártóját ( ECOCERT minősítésű termékek).
A vállalat ebben az évben osztja ki az első díjakat az aktív részvételért a BIO koncepció promo - válásában: autók, utazások, stb.
2007
2007-ben Life Care a saját termék-márkáinak kutatására és létrehozására fektet be, tapasztalt nagy nemzetközi vállalatok termékei szerint, helyi igényeknek megfelelően. Így született meg a Life Care 4 sikeres márkája:
o Kräuter – terápiás kozmetikumok biológiailag ellenőrzött összetevőkkel
o BIOhaus – öko mosó- és tisztítószerek
o Life Impulse – szerves táplálék-kiegészítők
o LifeGlam – modern kiegészítők a testnek és a fürdőszobába.
2008
A Life Care történetének legsikeresebb éve. A vállalat megkapta a hazai sajtó egyhangú elismerését, miszerint “a BIO neve Romániában”, éves forgalma meghaladta a 10 millió eurót és egy új székhelyre költözött, Eu szabványnak megfelelően felszerelt telephelyre.
Ebben az évben jelölte ki a Life Care az elso BIO nagyköveteit, akik 6 hónapon keresztül a Life Care katalógus arcai lesznek és a Life Care elveket támogatják: egészség, szépség, jutalom. Az elsok, akik elfogadják a BIO kihívást: Catalin Botezatu divattervező és a TV sztár Mihaela Radulescu.
2009
2009 tavaszán a Life Care vállalat bevezeti az első BIO parfümöket a román piacra, az Acorell termékekeket, amik egy abszolút premiernek számítanak hazai szinten. Ezt két új saját márka fejlesztése követte: BIOstyle- terápiás zoknik és Ganoderma Coffee for Life- BIO kávé.
Az év második felébe Life Care felavatja az új székhelyet (Strategy Headquarter) Frankfurtban a Kastor&Pollux Center-ben, a város legfontosabb irodaházában.
A 2009-es év a szenvedély és a teljesítmény jele alatt áll. A háromszoros olimpiai bajnok, Simona Amanar Tabara és a Tv sztár Virgil Iantu csatlakoznak a Life Care által kezdeményezett BIO közösséghez, ennek minden tevékenységét támogatva.
Az év végén a vállalat elkezdi meghódítani a szomszédos európai piacokat, elsőnek Magyarország piacát veszik szemügyre.
A vállalat 4 éve tartja a BIO piac vezető pozícióját, körülbelül 75% részesedéssel a piacon és 45.000-nél több hu partnerrel-vásárlóval. A termék-portfólió körülbelül 1000 egészséges terméket tartalmaz az egész család részére, portfólió, amely minden új katalógus megjelenésével egyre csak bővül.
Az évenkénti látványos növekedés, úgy az éves forgalmat, mint a munkavállalók számát tekintve, első sorban a termékek minőségének és a nyújtott szolgáltatásnak köszönhető, de a közelségnek is, amit minden ügyféllel szemben tanúsítunk, a vállalat az indok során számtalan oktató és tájékoztató jellegű tevékenységekben vett részt, amik tükrözték a BIO termékek használatának fontosságát.

|